Wednesday, September 06, 2006

با هم بخواینم

مصاحبه گنجی با هری کرایسلر

به تازگی مصاحبه گنجی با هری کرایسلر در روزآن‌لاین چاپ شده است. اگر به خاطر فیلتر به آن دسترسی ندارید، اینجا می‌توانید آن را بخوانید. هر چند آن‌جایی که صحبت از روشنفکری دینی می‌شود، از درک حرف‌های گنجی بازمی‌مانم، اما به طور کلی صراحت بیان او را می‌ستایم.

3 comments:

Anonymous said...

دیده بودمش این مطلب را، بسیار کار خوبی کردی که گذاشتی در جایی قابل دسترس ، چون خیلی ها امکان دیدنش را توی ایران نداشته و ندارند، مگر با فیلتر شکن.
راستی او دی او از این به بعد در خدمت شماست. یک نگاهی بیاندازید.
یا حق

Anonymous said...

سلام. به لطف لينك دوستان، تازه وبلاگ شما را يافتم. بسي مايه‌ي خوشحالي شد...
من الان كه 16 سال دارم، شايد از سه سالگي است كه نان و پنير مي‌خورم. نان سنگك‌هاي رشت حرف ندارند! چاي شمال هم كه دست خودمان است. پنير ليقوان هم كه عشق من بوده. باور مي‌كني اگر يك روز نان و پنير نزنم، خمارم آن روز؟ اصلاً كارهايم روي روال پيش نمي‌روند، مست مي‌مانم... و حالا كه نان و پنير اينترنتي را يافتيم ديگر نور علي نور شد. هرچند حالمان اين روزها بدطور ضدحال شده از آن الاغي كه با هاله‌ي نورش شرق را پاك كرد يا به قولي ناك اوت...
برادر، اگر اجازه داشته باشيم و اگر شما افتخار بدهي، جوانترين خبرنگار جهان (كه البته ديگر قرار نيست باشد!) با شما تبادل لينك كند تا باشد كه خواننده‌ي ثابتتان بگردد (چه ثقيل و قلمبه سلمبه!!)
قربانت

Anonymous said...

سلام برادر. لينكتان كردم...